Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

ΔΡΟΥΛΙΑ ΜΑΡΙΑ του Ευθυμίου υποψήφια βουλευτης στο νομό τρικάλων με τους ανεξάρτητους 'Ελληνες

ΤΥΜΦΡΗΣΤΟΥ 6 , Ν ΚΟΣΜΟΣ 11743
ΚΙΝ: 694 77 21 893
drouliamariasiaoe@gmail.com Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
• Γεννήθηκα στην Αθήνα στις 04/12/1981 η καταγωγή μου και οι ρίζες μου είναι από το Φωτεινό Τρικάλων . Είμαι παιδί μιας χώρας που από την ενηλικίωση μου εργάστηκα αδιάκοπα για να μπορέσω και να γίνω ένας σωστός άνθρωπος και σήμερα έχοντας κατακτήσει τους στόχους μου, είμαι Ελεύθερη Επαγγελματίας « Δρούλια Μαρία & Σία Ομόρρυθμη Εταιρία», όπου είναι καταξιωμένη με πωλήσεις σε όλη την Ελλάδα και φήμη στην Αγορά των Μεταλλικών Κατασκευών με μεγάλη επιτυχία στις συνεργασίες με τους Δημόσιους Οργανισμούς και Μεγάλες Ιδιωτικές Εταιρίες ,Επιπλέον είμαι Έτερος στην εταιρία SECURITY 3Δ και Υπεύθυνη Έργου και Εκπρόσωπος σε Ατομική Επιχείρηση στον τομέα των μεταφορών και φορτοεκφορτώσεων.
ΧΡΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Γλώσσες
• Εμπειρία στη χρήση: Microsoft Visual C++® και C
• Γνώσεις: C#, Microsoft Visual Basic®, λογισμικό Java
• Βάσεις δεδομένων: Microsoft SQL Server και Microsoft Access
• Πλατφόρμες: Microsoft Windows® 2000, Microsoft Windows XP
Αγγλικά
ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Οικονομικός Διαχειριστής και Διευθυντής Πωλήσεων
2007-Σήμερα
• SECURITY 3Δ
• DROYDEXION OE
• ΟΜΙΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΔΡΟΥΛΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ

Θέσης Ιδιωτικού Υπαλλήλου σε Διάφορες Επιχειρήσεις –Εταιρίες Πριν το 2007
• ΑΤΤICA – Βοηθός Υπεύθυνης Καταστήματος και Υπεύθυνη Πωλήσεων
• COMFYZIO- Πωλήτρια και αργότερα Υπεύθυνη Καταστήματος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου